Saturday, April 17, 2010

aku x taw ape sebenarnye berlaku..

"my dear" aku mengadu pada aku yang dye dipulaukan oleh kawan yang betul2 dyeanggap sahabat.aku x taw ape pasal kawan dye sanggup wat "my dear" aku tersisih. aku da mule perasan yang member "my dear" da macam kureng sket ngan "my dear" aku.mule2 aku syak je..last2 betol yg dorang sengaja wat "my dear" aku ni tersisih.aku pon x taw ape sebab dan yang pasti "my dear " aku amat sedih la dilakukan macam ni..koz kalau nak diikutkan "my dear" aku ni da la rumah jauh..nunnnn...di Sabah..kalau org pulaukan dye,sape lagi nak berkawan ngan dye...kesian dye...da la jauh dr kuarga...kat cni kwn2 la tem[at dye bergurau senda.aku kadang2 geram nagn sikap orang semenanjung walaupun aku sendiri semenanjung..dorang memang suke pilih bulu kalau bab berkawan sehingga kan ada berpuak2..yang paling disanjungi itu selalunye org yang berpengaruh dari paras rupe,berbakat(x taw la ape bakatnye),kaya (of course)...n paling pentingmemilih berdasarkan sape yang paling berpengaruh...geram betol org2 macam ni...mcm zaman nabi2 dlu dimana ada org yang jahil yang x pandai mengenal mana satu yang benar dan palsu...paling x disangka2 org yang selalu dikutuk2 menjadi kawan baik. x ke bullshit!aku geram tol tapi aku sabr je...aku mohon sangat ngan Allah akan wat sama seperti dye wat kat "my dear" aku.TITIK!

aku x taw ape sebenarnye berlaku..

"my dear" aku mengadu pada aku yang dye dipulaukan oleh kawan yang betul2 dyeanggap sahabat.aku x taw ape pasal kawan dye sanggup wat "my dear" aku tersisih. aku da mule perasan yang member "my dear" da macam kureng sket ngan "my dear" aku.mule2 aku syak je..last2 betol yg dorang sengaja wat "my dear" aku ni tersisih.aku pon x taw ape sebab dan yang pasti "my dear " aku amat sedih la dilakukan macam ni..koz kalau nak diikutkan "my dear" aku ni da la rumah jauh..nunnnn...di Sabah..kalau org pulaukan dye,sape lagi nak berkawan ngan dye...kesian dye...da la jauh dr kuarga...kat cni kwn2 la tem[at dye bergurau senda.aku kadang2 geram nagn sikap orang semenanjung walaupun aku sendiri semenanjung..dorang memang suke pilih bulu kalau bab berkawan sehingga kan ada berpuak2..yang paling disanjungi itu selalunye org yang berpengaruh dari paras rupe,berbakat(x taw la ape bakatnye),kaya (of course)...n paling pentingmemilih berdasarkan sape yang paling berpengaruh...geram betol org2 macam ni...mcm zaman nabi2 dlu dimana ada org yang jahil yang x pandai mengenal mana satu yang benar dan palsu...paling x disangka2 org yang selalu dikutuk2 menjadi kawan baik. x ke bullshit!aku geram tol tapi aku sabr je...aku mohon sangat ngan Allah akan wat sama seperti dye wat kat "my dear" aku.TITIK!