Friday, April 9, 2010

serba salah menghantui

sem ni aku banyak skip kelas apatah lagi nak wat kuiz dan assignment yang aku x sure kau leh lakukan tanpa g kelas.aku da terbiasa group dua org dlm kumpulan setiap sem dan ni aku dapat org yang group sam dgn aku.aku takut sangat!sebab aku takut aku x bagi komitment dan membuatkan persepsi org dalam group aku akn pikir aku ni mengambil kesempatan.aku rasa serba salah gak.kenapa la badan aku ni x sesihat org lain.....sem ni aku bnayak masalah yg timbul tambahan aku ni berpenyakit.asthma,tonsil berkait rapat ngan bahagian pernafasan aku yang sekarang ni aku sukar untuk bernafas n bergangtung pada ubat semata mata.syukur lah ada insan memahami tapi aku rasa srba salah gangta dengan iqa (nur syafiqa hassan)coz dye satu gruop ngan aku dan aku kurang bagi komitment padanya dan paling teruk sekali adalah aku menyusahkan dye.aku rase teruk sekali!huhuhu...aku sedaya upaya nk datang ke kelas nak bantu wat assgmnet dan mulai hari ni samada sakit ataw x aku mesti bantu dye koz aaku kesian tgk dye sorang wat keje...iqa...maafkan amy ye??huhuhu

serba salah menghantui

sem ni aku banyak skip kelas apatah lagi nak wat kuiz dan assignment yang aku x sure kau leh lakukan tanpa g kelas.aku da terbiasa group dua org dlm kumpulan setiap sem dan ni aku dapat org yang group sam dgn aku.aku takut sangat!sebab aku takut aku x bagi komitment dan membuatkan persepsi org dalam group aku akn pikir aku ni mengambil kesempatan.aku rasa serba salah gak.kenapa la badan aku ni x sesihat org lain.....sem ni aku bnayak masalah yg timbul tambahan aku ni berpenyakit.asthma,tonsil berkait rapat ngan bahagian pernafasan aku yang sekarang ni aku sukar untuk bernafas n bergangtung pada ubat semata mata.syukur lah ada insan memahami tapi aku rasa srba salah gangta dengan iqa (nur syafiqa hassan)coz dye satu gruop ngan aku dan aku kurang bagi komitment padanya dan paling teruk sekali adalah aku menyusahkan dye.aku rase teruk sekali!huhuhu...aku sedaya upaya nk datang ke kelas nak bantu wat assgmnet dan mulai hari ni samada sakit ataw x aku mesti bantu dye koz aaku kesian tgk dye sorang wat keje...iqa...maafkan amy ye??huhuhu