Thursday, April 15, 2010

my anniversary

today is my anniversary for the 5 years..aku gembira sangat koz da lima tahun aku dan "my Dear" bersama.aku harap hubungan ini akan kekal sampai ke sume harap2kan iaitu ke jinjang pelamin...x kan ke jinjang Kuala lumpur kan...???merepek la tu an??walaupon x seperti tahun2 yang sebelumnya yang dihujani hadiah dan sebagainya...tapi aku bersyukur...ape yang aku dapat dan aku rasa sekarang ni pon da memadai...aku harap biarlah ia simple tapi best...yang penting dye jage hati aku suda...heheheh...bahagianya...alhamdulillah...aku x taw ape aku nak cakap melainkan bersyukur ape yang aku dapat..ok lah..tu je aku nak sampaikan...nak mam "aishirowo"....Aiskrim...sedap...ye la,,,koz "my dear" bli walls double dutch sedap!k la...tata!

my anniversary

today is my anniversary for the 5 years..aku gembira sangat koz da lima tahun aku dan "my Dear" bersama.aku harap hubungan ini akan kekal sampai ke sume harap2kan iaitu ke jinjang pelamin...x kan ke jinjang Kuala lumpur kan...???merepek la tu an??walaupon x seperti tahun2 yang sebelumnya yang dihujani hadiah dan sebagainya...tapi aku bersyukur...ape yang aku dapat dan aku rasa sekarang ni pon da memadai...aku harap biarlah ia simple tapi best...yang penting dye jage hati aku suda...heheheh...bahagianya...alhamdulillah...aku x taw ape aku nak cakap melainkan bersyukur ape yang aku dapat..ok lah..tu je aku nak sampaikan...nak mam "aishirowo"....Aiskrim...sedap...ye la,,,koz "my dear" bli walls double dutch sedap!k la...tata!