Friday, July 16, 2010

hr yng mengmbirakan adakah akan berterusn??

sejak beberape hr ni skt belakang melarat2..smpi ngilu rasanya..x taw nape.g klinik kampus hr tu,doktr kata gara2 aku x pegi fisioterapi jd mcm da melarat..aku bkn x nk pg tp aku malas..alhmdulillah so far,ok..mcm rase da x pnjg je nyawa ku ni,,huhuhu,,,esok it's my birthdaya..first yg wish adalah parents aku...walaupon x kene pada hrnye,,,janji dorg ingt and selalu di hati aku..thanku ayah n mama koz ingt bthday adik,,x de pape nk dicite koz belakang aku skit sgt

hr yng mengmbirakan adakah akan berterusn??

sejak beberape hr ni skt belakang melarat2..smpi ngilu rasanya..x taw nape.g klinik kampus hr tu,doktr kata gara2 aku x pegi fisioterapi jd mcm da melarat..aku bkn x nk pg tp aku malas..alhmdulillah so far,ok..mcm rase da x pnjg je nyawa ku ni,,huhuhu,,,esok it's my birthdaya..first yg wish adalah parents aku...walaupon x kene pada hrnye,,,janji dorg ingt and selalu di hati aku..thanku ayah n mama koz ingt bthday adik,,x de pape nk dicite koz belakang aku skit sgt