Thursday, April 8, 2010

aku benci..tapi....

aku ni bukan lah abaik sangat tapi al2 innocent la kan...huhuhu...aku ni sakit hati tahap gaban pada member aku yang sowang ne.dye n mmg muke innocent gak ar..macam ako lah kirenye...tapi innocent..innocent dye pown ade la lagak yang aku kureng gemari kat dye..dye tu da la merampas member aku da tu member aku ni dok...la ikot je belakang dye..(a.k.a terhegeh hegeh) yang membuat kan aku ni menyampah tahap dewa..ape2 yang aku ajak member aku ni,dye ajak la si member yg aku kureng ni...fedap siot!aku da la x suke dye,pastu g ajak plak..by the way dye tu da la byk utang ngan aku n selambe dek....dye je x ingat ataw bahasa pasarnya buat2 x ingat.geram siot!!banyak gak ar yang ako x puas hati ngan dye tp aku pendam je mengenangkan aku syg sangat relationship aku ngan member aku ni.paling aku x puas hati dye kate aku ni lokek.LOKEK BAPAK DYE!dye la yg bodoh...terang2 laki dye ade transport ade ke dye nak tumpang aku...da tu cakap belakang aku palk tu..ingat aku x dengar gak nye...mcm la aku x taw yg dye pon x berape gemar ngan aku yang aku rapat ngan member aku sorang ni.laki aku lagi menyampah kat dye...macam iklan dowry tu..."kecil2 cili padi"..jangan sangka muke innocent tu baik belake...i totally hate her...and thanks 4 being my friend...terpulanglah nak judge samada ayat "thanks 4 being my friend " tu positif ke negatif koz aku pon malas nak berpanjangkan lagi marah aku kat dye.so,be nice to other people.buat baik berpada2...buat jahat jangan sekali...

aku benci..tapi....

aku ni bukan lah abaik sangat tapi al2 innocent la kan...huhuhu...aku ni sakit hati tahap gaban pada member aku yang sowang ne.dye n mmg muke innocent gak ar..macam ako lah kirenye...tapi innocent..innocent dye pown ade la lagak yang aku kureng gemari kat dye..dye tu da la merampas member aku da tu member aku ni dok...la ikot je belakang dye..(a.k.a terhegeh hegeh) yang membuat kan aku ni menyampah tahap dewa..ape2 yang aku ajak member aku ni,dye ajak la si member yg aku kureng ni...fedap siot!aku da la x suke dye,pastu g ajak plak..by the way dye tu da la byk utang ngan aku n selambe dek....dye je x ingat ataw bahasa pasarnya buat2 x ingat.geram siot!!banyak gak ar yang ako x puas hati ngan dye tp aku pendam je mengenangkan aku syg sangat relationship aku ngan member aku ni.paling aku x puas hati dye kate aku ni lokek.LOKEK BAPAK DYE!dye la yg bodoh...terang2 laki dye ade transport ade ke dye nak tumpang aku...da tu cakap belakang aku palk tu..ingat aku x dengar gak nye...mcm la aku x taw yg dye pon x berape gemar ngan aku yang aku rapat ngan member aku sorang ni.laki aku lagi menyampah kat dye...macam iklan dowry tu..."kecil2 cili padi"..jangan sangka muke innocent tu baik belake...i totally hate her...and thanks 4 being my friend...terpulanglah nak judge samada ayat "thanks 4 being my friend " tu positif ke negatif koz aku pon malas nak berpanjangkan lagi marah aku kat dye.so,be nice to other people.buat baik berpada2...buat jahat jangan sekali...