Saturday, April 10, 2010

nak download cite tp internet lembab!

huhuhuhu....wifi kat umah da x leh gune so....kene pakai baband...assgment lagi 2 x wat g...tension.....!!sayang kat by sangat2...suke kat dye koz dye baik...eh???ape kene mengena dengan title yang kat atas ni...aku pon x taw...ahhahahha...by kat sebelah ni ha...ngah tengok aku menaip...aku suke dye ade kat sebelah ni...suke dengar sore dye yang selalu la memecah gegedang telinge aku ni....hehheheh....aku marah tapi dalam mase yg same aku suke...kau x marah sehari x sah...aku suke...alamak!dye da marah...ok la...bye2

nak download cite tp internet lembab!

huhuhuhu....wifi kat umah da x leh gune so....kene pakai baband...assgment lagi 2 x wat g...tension.....!!sayang kat by sangat2...suke kat dye koz dye baik...eh???ape kene mengena dengan title yang kat atas ni...aku pon x taw...ahhahahha...by kat sebelah ni ha...ngah tengok aku menaip...aku suke dye ade kat sebelah ni...suke dengar sore dye yang selalu la memecah gegedang telinge aku ni....hehheheh....aku marah tapi dalam mase yg same aku suke...kau x marah sehari x sah...aku suke...alamak!dye da marah...ok la...bye2