Sunday, April 11, 2010

hari yang ntah la...

pagi ni aku bangun debgan perasaan tdak senang n then skang aku rase mcm pagi tadi..huhu sedihnya..aku ingatkan hr ni aku nak belajar akaun and nak wat slide law...aku nak siapkan sume dengan cepat...kalu leh aku nak final n nak abeskan belajar koz aku tgk kwn2 aku da amek degree da..aku je yg lambat..aku semakin x paham pale otak aku..kalu nak cakap tu da semakin blur,,,je...agaknya sebab tido kuat sangat kot...tp x pe la..janj aku x sakit otak..aku rindu mama ngan ayah aku...tap bila aku terkenangkan "my dear" aku ni yg x balik jumpe family sebab distance yg jauh..aku kesian tgk dye...walaupun kdg2 aku geram kat dye...k la..x de mood nak teruskan..tata!

hari yang ntah la...

pagi ni aku bangun debgan perasaan tdak senang n then skang aku rase mcm pagi tadi..huhu sedihnya..aku ingatkan hr ni aku nak belajar akaun and nak wat slide law...aku nak siapkan sume dengan cepat...kalu leh aku nak final n nak abeskan belajar koz aku tgk kwn2 aku da amek degree da..aku je yg lambat..aku semakin x paham pale otak aku..kalu nak cakap tu da semakin blur,,,je...agaknya sebab tido kuat sangat kot...tp x pe la..janj aku x sakit otak..aku rindu mama ngan ayah aku...tap bila aku terkenangkan "my dear" aku ni yg x balik jumpe family sebab distance yg jauh..aku kesian tgk dye...walaupun kdg2 aku geram kat dye...k la..x de mood nak teruskan..tata!