Monday, August 16, 2010

jiwa kacau

tadi bru terbaca blog seseorang...best juga blog dye...aku x dpt update blog selame berbulan2 koz wifi umah da x de..huhuu...sedih gilerw....gara2 umah dekat ngan padang so kena smabar petir,,,(sedih kan??)nk tukar pon malas...so x pasang da lagi,,,
pakai broadband pown hampeh,,,,jap2 line edge..sengal tol...penat aw ayah aku bayar..,,hr ni seronok sgt koz kete da x kemek lg..kuang hajo sape yg langgar kete aku tuh!lau aku jumpe org yg langgar kete aku tuh.,,,aku sepak muke dye laju2...geram gile...!sian ayah aku kene betul kan and cat balik..tahun ni ayah kene li baju dlu..lau x nt,x sedondon...kene ikowt kaler ayah..lau x mcm raye2 tahun suda...caca marba..heheh...tahun ni mama and ayah smbuty lagi sorg menantu,,balang kawen bulan 10 ni...x sabar rasenye,,,ye la,,,dpt kakak ipar bru...org baru dalam kuarga.,,lagi ramai lagi meriah,,hehehe.rindu plak kt "my dear"..dye skang kat kedah.balik umah pak su dye..malas aku mau kacau dye.biarlah dye berseronok di sana...lagipon jarang dye balik ke kedah..tp hati ini rindu padanya..haha...esok bru nk mule wat assgnment.aku da sedikit demi sedikit aku da x kesah ape org nk ckap pasal aku...yg da lepas tu lepas la..jangan diulang lagi..pada yang mana aku slah paham tu aku minta maaf byk2..salah aku kalu x mengerti maksud kamu sume...bulan pose ni aku minta maaf kepada sape yg aku penah wat slah..ampun dan maaf dan mohon sepuluh jari..please forgive me and aku berusaha nk jd yg lebih terbaik dr sebelum ni..kepada kwn "my dear",minta maaf lau terkasar bahasa atw terlanjur kata.harap sume maafkan saya..huhu~(tetibe timbul rase insaf)hehehehe...

tahun ni last sem bg saya.doakan saya and "my dear" berjaya...eh??kejap aku kejap saya...ok la,,,tukar la...gunakan ganti diri dengan amy..koz name aku ni amy,,,hehheh(thanks mama koz beri name tu)amy harap segalanya pulih seperti biasa..x de lagi kesusahan yg menimpa..moga Allah bukakan pintu rezeki dan pintu hidayah padaku...amin....

jiwa kacau

tadi bru terbaca blog seseorang...best juga blog dye...aku x dpt update blog selame berbulan2 koz wifi umah da x de..huhuu...sedih gilerw....gara2 umah dekat ngan padang so kena smabar petir,,,(sedih kan??)nk tukar pon malas...so x pasang da lagi,,,
pakai broadband pown hampeh,,,,jap2 line edge..sengal tol...penat aw ayah aku bayar..,,hr ni seronok sgt koz kete da x kemek lg..kuang hajo sape yg langgar kete aku tuh!lau aku jumpe org yg langgar kete aku tuh.,,,aku sepak muke dye laju2...geram gile...!sian ayah aku kene betul kan and cat balik..tahun ni ayah kene li baju dlu..lau x nt,x sedondon...kene ikowt kaler ayah..lau x mcm raye2 tahun suda...caca marba..heheh...tahun ni mama and ayah smbuty lagi sorg menantu,,balang kawen bulan 10 ni...x sabar rasenye,,,ye la,,,dpt kakak ipar bru...org baru dalam kuarga.,,lagi ramai lagi meriah,,hehehe.rindu plak kt "my dear"..dye skang kat kedah.balik umah pak su dye..malas aku mau kacau dye.biarlah dye berseronok di sana...lagipon jarang dye balik ke kedah..tp hati ini rindu padanya..haha...esok bru nk mule wat assgnment.aku da sedikit demi sedikit aku da x kesah ape org nk ckap pasal aku...yg da lepas tu lepas la..jangan diulang lagi..pada yang mana aku slah paham tu aku minta maaf byk2..salah aku kalu x mengerti maksud kamu sume...bulan pose ni aku minta maaf kepada sape yg aku penah wat slah..ampun dan maaf dan mohon sepuluh jari..please forgive me and aku berusaha nk jd yg lebih terbaik dr sebelum ni..kepada kwn "my dear",minta maaf lau terkasar bahasa atw terlanjur kata.harap sume maafkan saya..huhu~(tetibe timbul rase insaf)hehehehe...

tahun ni last sem bg saya.doakan saya and "my dear" berjaya...eh??kejap aku kejap saya...ok la,,,tukar la...gunakan ganti diri dengan amy..koz name aku ni amy,,,hehheh(thanks mama koz beri name tu)amy harap segalanya pulih seperti biasa..x de lagi kesusahan yg menimpa..moga Allah bukakan pintu rezeki dan pintu hidayah padaku...amin....