Sunday, November 7, 2010

kenangan itu masih segar dlm ingatan

kalu mase itu boleh berputar...akan ku putarkan nya seperti yg aku pinta..bila tgk cerita 17 again lakonan zac efron tu...kan best aku dpt peluang yg sama,,,akn ku betolkan segalanya..tp itu hnya lah rekaan semata mata dan daya imiginasi seseorg pengarah yg mgkin berfikiran mcm aku tp luahkan pada cerita...bile teringat balik kisah silam itu....alangkah bagus nya kalau aku x mengenalinya....yg da lepas tu lepas la...kita msti maju ke hadapan...selamat tinggal dunia silam....life must be go on...you can do it amy!

kenangan itu masih segar dlm ingatan

kalu mase itu boleh berputar...akan ku putarkan nya seperti yg aku pinta..bila tgk cerita 17 again lakonan zac efron tu...kan best aku dpt peluang yg sama,,,akn ku betolkan segalanya..tp itu hnya lah rekaan semata mata dan daya imiginasi seseorg pengarah yg mgkin berfikiran mcm aku tp luahkan pada cerita...bile teringat balik kisah silam itu....alangkah bagus nya kalau aku x mengenalinya....yg da lepas tu lepas la...kita msti maju ke hadapan...selamat tinggal dunia silam....life must be go on...you can do it amy!