Thursday, August 19, 2010

gemuruh...gementar atau takut...??

sem ni da last sem aku kat sini..pasni aku di alam pekerjaan slom aku smbg study..mama and ayah letak harapan tinggi untuk aku smbg smpi ke master..mmg harapan itu akan ku usahakan untuk mereka dan akan ku tunjukkan pada mereka yang selama ini memperlekeh2kan aku..UNISEl..cukup lah aku belajar disana..tidak ku mahu smbg di sana lagi..pahit jerih yg ku lalui disana watkan aku rasa perit di sana..aku semakin takut bila umur semakin dewasa ni.mcm2 kene pk..huhu..aku takut alami kedewasaan setelah aku melihat susah payah org sekeliling aku lalui pelbagai karenah di sekeliling..mcm mana la aku mahu hadapi sume ini...hanya tuhan yg tahu..aku cukup gementar kerana usia ku meningkt dewasa..mcm2 akan ku tempuhi..seolah2 hidupku bru keluar dr kepompong..pejam celik aku suda berusia 22 tahun..aku semakin takut melaluinya..ibu bapaku semakin berusia,,makin lama makin singkat wktu bersama..ya Allah..hanya Kau tempatku meminta...aku dr dahulu lagi aku tanamkan satu niat paa diri aku..walaupun aku ni bukan anak yang baik dn solehah..aku sentiasa mendoakan kesejahteraan ibu bapaku dan sekiranya umur mereka singkt,,aku mahu gantikan nyawaku dengan nyawa mereka..setlah bnyk pengorbanan mereka terhadapku..mama..ayah...adik sayang kalian..terima kasih kerana mendewasakan adik selama ni untuk jd org berguna..i love both of u so much!

gemuruh...gementar atau takut...??

sem ni da last sem aku kat sini..pasni aku di alam pekerjaan slom aku smbg study..mama and ayah letak harapan tinggi untuk aku smbg smpi ke master..mmg harapan itu akan ku usahakan untuk mereka dan akan ku tunjukkan pada mereka yang selama ini memperlekeh2kan aku..UNISEl..cukup lah aku belajar disana..tidak ku mahu smbg di sana lagi..pahit jerih yg ku lalui disana watkan aku rasa perit di sana..aku semakin takut bila umur semakin dewasa ni.mcm2 kene pk..huhu..aku takut alami kedewasaan setelah aku melihat susah payah org sekeliling aku lalui pelbagai karenah di sekeliling..mcm mana la aku mahu hadapi sume ini...hanya tuhan yg tahu..aku cukup gementar kerana usia ku meningkt dewasa..mcm2 akan ku tempuhi..seolah2 hidupku bru keluar dr kepompong..pejam celik aku suda berusia 22 tahun..aku semakin takut melaluinya..ibu bapaku semakin berusia,,makin lama makin singkat wktu bersama..ya Allah..hanya Kau tempatku meminta...aku dr dahulu lagi aku tanamkan satu niat paa diri aku..walaupun aku ni bukan anak yang baik dn solehah..aku sentiasa mendoakan kesejahteraan ibu bapaku dan sekiranya umur mereka singkt,,aku mahu gantikan nyawaku dengan nyawa mereka..setlah bnyk pengorbanan mereka terhadapku..mama..ayah...adik sayang kalian..terima kasih kerana mendewasakan adik selama ni untuk jd org berguna..i love both of u so much!